torsdag den 5. april 2012

Mit første indlæg som blogger, en gang skal jo være den første. Jeg er helt vild med at bevæge mig rundt i blogland og jeg elsker at blive inspireret og læse med hvad der sker rundt i de små hjem.
Synes det er en god form for en slags dagbog.
Vi holder påskeferie, som så mange andre, og i dagen har den stået på familiebesøg, og med et par besøg på loppemarkeder, det er hyggelig, især når man har nogle at dele det med. Der er da også kommet 2 nye ting herhjem at bo - så dejligt!

5 kommentarer:

  1. Velkommen i blog verden Anja:0)

    SvarSlet
  2. Velkommen til, blog verden er virkelig god og super inspirerende :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Jeg siger også velkommen til denne nye verden. Nu følger jeg dig som fast læser og ser frem til flere indlæg.
    ;0) Kristine

    SvarSlet